مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:022022-02-22سياسي

جامعه نباید از فرهنگ مسجدمحوری غفلت کند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: فرهنگ مسجدمحوری باید در تمامی امور مسئولان و جامعه نمود یافته و تمام فعالیت های اجتماعی باید بر محور مساجد انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم دبیر ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد اردبیل اظهار کرد: مسجد می تواند محل اجتماع، تجارت، تربیت و تفریح باشد و قوام مساجد با وجود روحانیون فعال حضور مردم را در این پایگاه های فرهنگی و معنوی تشدید می کند.

وی با اشاره به اینکه کارکرد مساجد در دوران پیش از انقلاب و در بطن روزهای پرشور انقلاب کارکردی عمق و تأثیرگذار بود، تصریح کرد: در این دوران نیز که کشور و به ویژه جوانان ما با انواع هجمه های فرهنگی استکبار روبه رو هستند، مساجد می تواند چون دژی مستحکم از موجودیت فرهنگی و معنوی جوانان ما دفاع و صیانت کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با تاکید بر کیفی سازی فعالیت های کانون های فرهنگی، هنری مساجد در استان اردبیل گفت: متأسفانه امروزه مساجد تنها به محیطی برای برپایی مجالس دهه اول محرم، فاطمیه، ماه مبارک رمضان و برپایی نمازهای یومیه تبدیل شده که امیدواریم مسئولان با توجه به کارکرد اصلی مساجد که همان مشارکت اجتماعی و توسعه مدنیت است، رونق واقعی را به مساجد بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نباید از فرهنگ مسجدمحوری غفلت کند

جامعه نباید از فرهنگ مسجدمحوری غفلت کند