مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:072022-02-22اجتماعي

افزایش 6 درصدی سرانه ورزشی دانش آموزان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، گفت: 6 درصد افزایش سرانه را نسبت به سال های گذشته دارا بودیم و امیدواریم با تخصیص اعتباراتی که انجام می گیرد شاهد ارتقای بیشتر این سرانه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح های ورزشی در قرچک، اظهار کرد: با توجه به فضای کرونایی کشور بهترین کار را در این دیدیم که به زیرساخت های فضاها و اماکن ورزشی بپردازیم و با آماده سازی فضاهای درون مدرسه ای تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم تا با حضور دانش آموزان فضای ورزشی مجهزی داشته باشیم.

وی گفت: بخشی از اعتبارات را به چمن های درون مدرسه ای مصنوعی اختصاص دادیم و سعی داشتیم که چمن های طبیعی را احیا و کلاس های درس تربیت بدنی، مدارس پویا و سالن های درون مدرسه ای مجهزی را داشته باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: ابتکار آموزش و پروش شهرستان های استان تهران برای احداث زمین های ساحلی فوتبال و والیبال حسن زیادی دارد، یکی اینکه مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد و به لحاظ سلامت روان بسیار تقویت کننده است و علاوه بر این نیازی به امکانات فراوان نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درصدی سرانه ورزشی دانش آموزان

افزایش 6 درصدی سرانه ورزشی دانش آموزان