مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-22سياسي

افتتاح کرسی مخاطرات زمین شناسی یونسکو در قشم


مراسم افتتاحیه رسمی کرسی یونسکو در مخاطرات زمین شناختی ساحلی روز چهارشنبه 4 اسفندماه در کاوشگر خلیج فارس در قشم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، این رویداد برای نخستین بار در کشور و با همیاری پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، سازمان منطقه آزاد قشم و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار می شود.

در این مراسم دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، رییس پژوهشکده علوم زمین، استاندار هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری قشم و رییس کرسی به صورت حضوری و تعدادی از اعضای شورای علمی کرسی به صورت برخط سخنرانی خواهند داشت.

این مراسم به صورت مجازی و حضوری بر عرشه کشتی کاوشگر خلیج فارس با حضور همه اعضای شورای علمی راهبری کرسی از کشورهای استرالیا، ژاپن، چین، روسیه، ارمنستان، آلمان، سوییس، ایتالیا، فرانسه، انگلستان و ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کرسی یونسکو در مخاطرات زمین شناختی ساحلی به عنوان نخستین کرسی یونسکو در حوزه علوم زمین کشور در سایه پشتیبانی های ساختاری بین المللی با تبادل دانش و اشتراک آن می تواند ابزاری برای ظرفیت سازی در شبکه آموزشی و پژوهشی باشد.

انتهای پیام/88050


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کرسی مخاطرات زمین شناسی یونسکو در قشم

افتتاح کرسی مخاطرات زمین شناسی یونسکو در قشم