مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:272022-02-22سياسي

منتظر گشودن مرزهای جدید علم و شکوفایی در جهاد دانشگاهی هستیم


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت های بالای جهاددانشگاهی گفت:  این نهاد انقلابی مروج اعتماد به نفس و مایه امیدواری برای جامعه نخبگانی کشور است.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت های بالای جهاددانشگاهی گفت:  این نهاد انقلابی مروج اعتماد به نفس و مایه امیدواری برای جامعه نخبگانی کشور است.

احمد ریواده در آیین معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی استان به توجه ویژه رهبری معظم انقلاب به جهاددانشگاهی اشاره و اظهار کرد: جهاددانشگاهی از جمله موسسات و سازمان هایی است که از بدو تشکیل تاکنون همواره مورد حمایت رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه علم و دانش در منطقه، پیشرو است افزود: برای کسب این جایگاه سازمان ها و دستگاه های متعددی تلاش کردند اما نقش جهاددانشگاهی و پژوهشگاه ها و پژوهشکده های آن در کسب این جایگاه ممتاز، و توسعه مرزهای دانش، ویژه بوده است.

ریواده با بیان اینکه کشور ما امروز در بسیاری از بخش ها در مرزهای دانش حرکت می کند اضافه کرد: کسب رتبه 16 دنیا توسط جمهوری اسلامی مرهون تلاش ها و مجاهدت های دانشمندان و اساتید و خصوصا نهادهای پیشرویی همچون جهاددانشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر گشودن مرزهای جدید علم و شکوفایی در جهاد دانشگاهی هستیم

منتظر گشودن مرزهای جدید علم و شکوفایی در جهاد دانشگاهی هستیم