مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:272022-02-22سياسي

مردم از پیگیری های امام جمعه در مورد مشکلاتشان استقبال می کنند


امام جمعه دماوندی با اشاره به بیان معضلات مردم از تریبون نماز جمعه گفت: مردم از پیگیری های امام جمعه در مورد مشکلاتشان استقبال می کنند.

- ، اظهار داشت: بنده هم در مورد مشکلات کمربندی و هم در مورد مشکلات گرانی در خطبه های نماز جمعه صحبت کردم که هم مردم و هم مسئولین از این خطبه ها استقبال کردند و برای رفع این مشکلات اقداماتی انجام شده که امیدوارم به نتیجه برسد.

امام جمعه دماوند گفت: مشکل کمربندی گیلاوند به سال های طولانی باز می گردد چرا که با افزایش جمعیت، ترافیک و تردد مسافرین در منطقه این معضل هر سال بیشتر می شود.

وی در ادامه صحبت های خود در مورد سرازیری موجود در نزدیکی پلیس راه گیلاوند به دماوند افزود: هر ساله در این سرازیری به دلیل از بین رفتن سیستم ترمز ماشین های سنگین تصادف هایی با ساختمان ها، ماشین ها، عابرین پیاده و.

مشاهده می شود که برای حل این مشکل نیاز به وجود کمربندی یا پل های دو طبقه احساس می شود و متأسفانه هنوز اقدامی عملیاتی انجام نشده است.

البته به خاطر تصادفی که پارسال اتفاق افتاده بود مراجع ذیربط مصوباتی را برای اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت به تصویب رسانده بودند.

فتاح دماوندی با اشاره به تصادف اخیر که منجر به کشته شدن دو نفر از هموطنان شده بیان داشت: در این تصادف علاوه بر جان باختن دو نفر، تعدادی از مردم نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از پیگیری های امام جمعه در مورد مشکلاتشان استقبال می کنند

مردم از پیگیری های امام جمعه در مورد مشکلاتشان استقبال می کنند