مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-22سياسي

شیوه نوین عتبات برای نوروز بهبود می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، - در نشست مسئولان حوزه حج و زیارت نقاط ضعف و قوت ریل گذاری جدید سازمان حج و زیارت برای اعزام زائران به عتبات بررسی و از رویکرد دولت سیزدهم در تسهیل برنامه های زیارتی قدردانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

اشکالات شیوه نوین عتبات برای ایام نوروز رفع می شود در این نشست، سید صادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت به اقدامات صورت گرفته در راستای ارزیابی طرح نوین اعزام به عتبات عالیات اشاره و تصریح کرد: جمع بندی درباره این طرح به زمان بیشتری نیاز دارد.

ولی با توجه به درپیش بودن سفرهای نوروزی، اشکالات آن برطرف خواهد شد.

این جلسه با گزارش حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص ابعاد مختلف اعزام کاروان های زیارتی به عراق ادامه یافت و وی از پیش ثبت نام بیش از 20 هزار نفر برای عتبات نوروزی خبرداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نوین عتبات برای نوروز بهبود می یابد

شیوه نوین عتبات برای نوروز بهبود می یابد