مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:372022-02-22ورزشي

واکنش ملوان به جذب سرباز بازیکنان استقلال


مدیر رسانه ای باشگاه ملوان با اشاره به حضور بازیکنان استقلال در ملوان گفت: تاکنون در مورد بازیکنان استقلال از نظام وظیفه به باشگاه ملوان نامه ای ارسال نشده و این قضیه هم در اختیار ما نیست که بازیکن جذب کنیم.

- میثم شاهین مدیر رسانه ای باشگاه ملوان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به مطالب عنوان شده روز گذشته در رسانه به نقل از پژمان نوری اظهار کرد: دیروز مطالبی به نقل از مدیرعامل باشگاه ملوان عنوان شد که این باشگاه اقدامات لازم را برای حضور دو بازیکن سرباز استقلال یعنی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را انجام داده و با آغوش باز پذیرای آنها خواهد بود ولی پژمان نوری تاکنون هیچ گونه اظهار نظری در مورد جذب بازیکنان سرباز استقلال نداشته اند.

به گفته وی، روز گذشته مصاحبه ای از پژمان نوری در رسانه ها منتشر شد در حالی که وی در چند روز اخیر هیچ مصاحبه ای با رسانه ها انجام نداده اند تا در مورد بازیکنان سرباز استقلال اظهار نظر کنند.

مدیر رسانه ای باشگاه ملوان با اشاره به حضور بازیکنان استقلال در ملوان افزود: تا این لحظه که من با شما گفت وگو می کنم در مورد بازیکنان استقلال تهران از نظام وظیفه به باشگاه ملوان نامه ای ارسال نشده و این قضیه هم در اختیار ما نیست که بازیکن جذب کنیم و در این مورد باید نظام وظیفه تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ملوان به جذب سرباز بازیکنان استقلال

واکنش ملوان به جذب سرباز بازیکنان استقلال