مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 17:072022-02-22ورزشي

میزبانی ارومیه در جام باشگاه های والیبال آسیا در هاله ای از ابهام


گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه؛ والیبال ارومیه و تیم شهرداری ارومیه مدتی است خواسته یا ناخواسته با وارد شدن در جریان یک کشمکش مالی، وارد پیچ و خمی از حواشی شده و دوست دارانش را نگران از میزبانی مهمترین رویداد آسیایی 2022 در شهر عشاق والیبال کرده است و پایان دادن به این مسئله همکاری همه جانبه مسئولان ورزش کشور و استان را می طلبد.

شهر والیبال خیز ارومیه در نخستین میزبانی بین المللی خود در سال 89 با برگزاری مسابقات کاپ والیبال آسیا و سپس پیکارهای قهرمانی جوانان آسیا در سال 90 یکی از شایسته ترین میزبانان حال حاضر کشور محسوب می شود.

همچنین در ادامه این میزبانی ها، برگزاری هفته سوم لیگ ملت های والیبال با حضور تیم های ایران، لهستان، روسیه و کانادا در سالن زیبای غدیر ارومیه و برپایی جشن شادی و سرور مردم در خیابان های این شهر به جهت پیروزی های غرور آفرین تیم ملی ایران مقابل حریفان، برگ زرینی دیگری در کارنامه پیشینه دار این شهر والیبال خیز رقم زده است.

پس از انصراف باشگاه آذرباتری، موضوعات مهمی برای والیبال دوستان ارومیه ای مطرح شد که یکی از آنها انتقال محل میزبانی از ارومیه به شهر اصفهان است که این امر مورد مخالفت هواداران والیبال دوست ارومیه ای شده که البته رییس فدراسیون این امر را تایید نکرده و در اظهارنظری، این مطلب را رد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی ارومیه در جام باشگاه های والیبال آسیا در هاله ای از ابهام

میزبانی ارومیه در جام باشگاه های والیبال آسیا در هاله ای از ابهام