مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 17:372022-02-22سياسي

نوری قزلجه: با طرح صیانت روی اعصاب و روان جامعه راه می روید


نماینده مردم بستان آباد در خصوص اظهارات رییس کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران گفت: من را به دیکتاتوری مدرن متهم کردید، شما روش دیکتاتوری را دنبال می کنید که برای طرح به این مهمی موسوم به صیانت در یک جلسه 10 دقیقه تصمیم می گیرید و آن به تصویب رساندید.

- نماینده مردم بستان آباد در خصوص اظهارات رییس کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران گفت: من را به دیکتاتوری مدرن متهم کردید، شما روش دیکتاتوری را دنبال می کنید که برای طرح به این مهمی موسوم به صیانت در یک جلسه 10 دقیقه تصمیم می گیرید و آن به تصویب رساندید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا نوری قزلجه در جلسه علنی عصر امروز سه شنبه مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رضا تقی پور انوری رییس کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: در جلسه صبح آقای تقی پور مطالبی را نسبت به بنده مطرح کردند، وی بنده را به عدم آشنایی با حد و حدود متهم کردند، من حدود خود را از رأی و اراده ملت شریف و از اصول مترقی 84 و86 قانون اساسی داشته و در اعمال آن ذره ای کوتاه نمی آیم.

این عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت با بیان اینکه من را به عدم حضور در جلسات کمیسیون و مانع شدن تشکیل جلسات کمیسیون متهم کردند، تصریح کرد: در هیچ یک از جلسات کمیسیون مشترک صیانت غیبت نداشته ام، به جز دو جلسه اخیر غیر رسمی که یکی در زمان تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری قزلجه: با طرح صیانت روی اعصاب و روان جامعه راه می روید

نوری قزلجه: با طرح صیانت روی اعصاب و روان جامعه راه می روید