مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 17:472022-02-22اقتصادي

معرفی 7 واحد متخلف کارواش به اداره کل تعزیرات حکومتی فارس


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت فارس گفت: با توجه به وصول گزارشات متعدد در خصوص افزایش نرخ خدمات کارواش در سطح استان فارس، به جهت جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت غیرمنطقی خدمات مذکور و رعایت حقوق مصرف کنندگان جلساتی با اتحادیه مربوطه برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی حسنی امروز با اشاره به موارد قانونی مقرر با محوریت این سازمان و همکاری سایر دستگاه ها از جمله اداره کل تعزیرات و اتحادیه مربوطه افزود:  طرح نظارتی تحت عنوان تشدید بازرسی و نظارت بر واحد های خدماتی کارواش در سطح استان و شهرستان شیراز به مرحله اجرا  درآمده است، لذا دراین راستا هرگونه عملی که منجر به افزیش قیمت کالا و خدمات شود گرانفروشی است.

وی با تاکید بر اینکه درخواست وجه به بهانه انعام در کارواش ممنوع است، اضافه کرد: با توجه به وجود نرخنامه های موجود که توسط اتحادیه در اختیار واحدها قرار گرفته واحد ها ملزم به نصب نرخنامه مذکور در محل کسب خود  و در معرض دید مشتری می باشند که در صورت عدم رعایت با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت اظهار داشت : از آنجایی که در نرخ های قابل اجرا کلیه عوامل و هزینه ها دیده شده لذا دریافت هزینه های اضافی تحت عناوینی نظیر استفاده از مواد خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 7 واحد متخلف کارواش به اداره کل تعزیرات حکومتی فارس

معرفی 7 واحد متخلف کارواش به اداره کل تعزیرات حکومتی فارس