مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 19:222022-02-22اجتماعي

دمای هوای اردبیل طی دو روز آینده افزایش می یابد


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آسمان استان غالباً صاف بوده و ضمن وزش بادهای جنوبی دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با حاکمیت شرایط پایدار جوی، آسمان غالباً صاف بوده و ضمن وزش بادهای جنوبی (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

وی افزود: از روز جمعه (6 اسفند) با ورود سامانه بارشی جدید به منطقه، ضمن وزش باد تند تا نسبتاً شدید، آسمان به تدریج ابری شده و در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار پیش بینی می شود.

بارش برف در روز شنبه هفته آینده  مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از جمعه شب و به ویژه روز شنبه (7 اسفند) به دلیل کاهش نسبی دمای هوا، بارش در مناطق کوهستانی خصوصا ارتفاعات سبلان و جنوب استان (به خصوص شهرستان خلخال) به صورت برف انتظار می رود.

وی گفت: بارش پراکنده تا ظهر یکشنبه هفته آینده در مناطقی از استان تداوم داشته و این سامانه بارشی از بعدازظهر یکشنبه از استان خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای اردبیل طی دو روز آینده افزایش می یابد

دمای هوای اردبیل طی دو روز آینده افزایش می یابد