مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 19:272022-02-22ورزشي

اظهارات سرمربی شهرداری ارومیه و مربی پیکان پس از دیدار پلی آف


اظهارات و صحبت های سرمربی تیم شهرداری ارومیه و مربی پیکان تهران پس از شکست شهرداری در نخستین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال کشور.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدرضا تندروان سرمربی تیم شهرداری ارومیه روز سه شنبه در گفت وگوی خبری بعد از بازی اظهار داشت: تیم پیکان توانست در یک بازی کاملا یکطرفه و با ارائه تمامی برنامه های هدف گذاری شده به برتری قاطع سه بر صفر برسد.

وی اظهار کرد: شاگردانم نتوانستند اهداف مورد نظر کادر فنی را در زمین پیاده کنند و ما به نوعی اسیر بازی خوب پیکان شدیم چرا که حریف یک بازی کاملا محکم به نمایش گذاشت و اجازه هنرنمایی را از بازیکنانم گرفت.

تندروان با اشاره به اینکه باید برای بازی دوم مقابل پیکان هوشیارتر عمل کنیم گفت: باید در 48 ساعت باقی مانده تا شروع دیدار دوم بازیکنان را به ریکاوری و آمادگی لازم برسانیم.

وی ادامه داد: مطمئنا درحال حاظر حال بازیکنانم خوب نیست و شرایط روحی خوبی ندارند ولی من به بازی های بعدی امیدوارم و با استفاده از تجربیات و اندوخته های قبلی و با برنامه های خوبی وارد میدان دوم با پیکان خواهیم شد.

رضا مومنی مقدم مربی تیم والیبال پیکان تهران نیز در ادمه این گفت وگو اظهار کرد: تیم شهرداری ارومیه بازیکنان و مربیان خوبی دارد اما نکته خوب تیم ما در بازی امروز این بود که بازیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات سرمربی شهرداری ارومیه و مربی پیکان پس از دیدار پلی آف

اظهارات سرمربی شهرداری ارومیه و مربی پیکان پس از دیدار پلی آف