مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 20:072022-02-22ورزشي

84 ورزشکار مشکین دشتی تجلیل شدند


مراسم تجلیل از 84 نفر قهرمانان مدال آور ورزشی در سطح ملی و بین المللی، مربیان و فعالان ورزشی در مشکین دشت به همت مدیریت شهری مشکین دشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، در این مراسم که با حضور جمعی از مسوولان و ورزشکاران عصر امروز در سالن دشت بهشت برگزار شد؛ سعید کولیوند، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس، بر لزوم حمایت از ورزشکاران تاکید کرد و برگزاری این مراسم را که توسط مدیریت شهری و در راستای الگوسازی برای جوانان، ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و توسعه و ترویج ورزش در جامعه برگزار شد، شایسته تقدیر دانست.

  وی افزود: در این مراسم 84 نفر از قهرمانان مدال آور در سطح ملی و بین المللی مربیان، داوران و دست اندرکاران ورزش مشکین دشت تجلیل شدند.

کارگروه ورزشی در مشکین دشت فعال شد احمد کریمی پور، رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت با اشاره به شیوع بیماری کرونا در دو سال گذشته، گفت: کرونا بیشترین آسیب برای ورزشکاران به ویژه در حوزه قهرمانی وارد کرد و موجب شد بسیاری از چهره ها دیده نشوند و هیچ حمایتی از ورزشکاران انجام نشد.

  وی با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری مشکین دشت توسعه و ترویج ورزش و حمایت از ورزشکاران است، گفت: مشکین دشت فاقد اداره ورزش و حتی نمایندگی آن است و اولین اقدام برای توسعه ورزش توسط شورای اسلامی شهر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 ورزشکار مشکین دشتی تجلیل شدند

84 ورزشکار مشکین دشتی تجلیل شدند