مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 20:122022-02-22اجتماعي

نبود امکانات آموزش مجازی موجب ترک تحصیل دانش آموزان لرستانی شده است


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: نبود امکانات آموزش مجازی موجب ترک تحصیل دانش آموزان لرستانی شده است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: نبود امکانات آموزش مجازی موجب ترک تحصیل دانش آموزان لرستانی شده است.

دکتر مرتضی محمودوند در دیدار با دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: نبود امکانات آموزش مجازی نظیر تبلت موجب ترک تحصیل بسیاری از دانش آموزان لرستانی در زیست بوم کرونا شده است.

وی بیان کرد: فضاهای آموزشی و پرورشی لرستان به لحاظ عمرانی وضعیت مناسبی ندارند و بودجه ی کافی برای این مسأله تخصیص داده نشده است.

محمودوند با اشاره به آمار مدارس تخریبی استان تصریح کرد: در برخی روستاها و حتی شهرها دانش آموزان لرستانی در وضعیت نامناسبی در کلاس های درس حضور پیدا می کنند که وقتی وضعیت را نسبت به میانگین کشوری مقایسه می کنیم نه تنها به لحاظ رسالت آموزش و پرورش قابل دفاع نیست بلکه زیبنده مردم شهید پرور لرستان نیست.

وی با اشاره به توقف روند اجرایی پروژه های فرهنگی نظیر احداث فرهنگسرای دانش آموزی ادب، بودجه نوسازی مدارس استان را اندک و نامتوازن خواند و خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش های صادقانه مجموعه نوسازی مدارس لرستان هنوز هم بسیاری از فضاهای آموزشی ما شرایط مناسبی ندارند و مشکل اصلی در این زمینه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود امکانات آموزش مجازی موجب ترک تحصیل دانش آموزان لرستانی شده است

نبود امکانات آموزش مجازی موجب ترک تحصیل دانش آموزان لرستانی شده است