مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 20:372022-02-22ورزشي

هر دو تیم به امتیاز بازی نیاز دارند/ هواداران را درک می کنم


هر دو تیم به سه امتیاز شهرآورد اصفهان نیاز دارند و این موضوع به جذابیت بازی کمک می کند.

- ، محرم نویدکیا شامگاه سه شنبه در نشست خبری قبل از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: فکر می کنم دربی اصفهان یکی از بهترین دربی های ایران است که هرساله برگزار می شود و همواره جدا از نتیجه برد و باخت بازی های جذابی نیز بوده است.

وی افزود: همیشه دربی های اصفهان جذاب بوده و امیدوارم فردا نیز به همین نحو باشد و هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند، باید واقع نگر باشیم، این بازی برای هر دو تیم فوق العاده حساس است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: هر دو تیم به سه امتیاز بازی فردا نیاز دارند و واقعاً فکر می کنم این بازی در لیگ خیلی تأثیرگذار است و به خاطر همین هر دو تیم با تمام وجودشان برای این بازی تلاش می کنند که بتوانند امتیاز خوبی بگیرند و ما نیز تمام خود را می کنیم.

انگیزه سپاهان برای جبران وی تصریح کرد: هفته گذشته نیز بازی خوبی انجام ندادیم و این یک واقعیت است، امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی مقابل تیم خوب ذوب آهن انجام دهیم و بتوانیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.

نویدکیا با اشاره به حل مشکل خلق موقعیت در تیمش اضافه کرد: بالاخره در فوتبال بعضی اوقات این اتفاقات می افتد اما این همیشگی نیست و امیدوارم با تمریناتی که کردیم و حرف هایی که با بچه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دو تیم به امتیاز بازی نیاز دارند/ هواداران را درک می کنم

هر دو تیم به امتیاز بازی نیاز دارند/ هواداران را درک می کنم