مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 20:522022-02-22دانش

ساماندهی سهمیه ها به معنی حذف آنها نیست/ پیشنهاد زمان دار شدن سهمیه ها ارائه شد


دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور اعلام کرد: ساماندهی سهمیه های کنکور به معنی حذف آنها نیست ما در حال حاضر حدود 26 سهمیه کنکور فعال داریم.

- ، منصور کبگانیان در حاشیه یکصد و پنجاه و نهم از جلسه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که عصر امروز برگزار شد با اشاره به ساماندهی سهمیه های کنکور گفت: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای برای ساماندهی سنجش و پذیرش ویژه داوطلبان ورودی از آموزش و پرورش و دبیرستان ها برای آموزش عالی داشته ایم که در یکی از بندهای مذکور تصویب شد که ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور 6 ماه فرصت دارد تا سیاست های سهمیه بندی کنکور را کامل کند.

وی افزود: نکته ای که به عنوان مقدمه همه اعضا در این جلسه بر آن تأکید کردند، این بود که طی سالیان دراز ما مصوبات متعددی به اقتضا و اضطرار در خصوص سهمیه های مختلف کنکور داشته ایم که بعد از گذشت سالیان دراز، نیاز به یک جمع بندی و سامان دهی دارد.

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ادامه داد: در حال حاضر حدود 26 سهمیه فعال کنکور داریم که اکثر آنها مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی هستند که بعضاً با هم متناقض هستند و باید بازنگری شوند و یک بازآرایی در بحث سهمیه ها لازم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سهمیه ها به معنی حذف آنها نیست/ پیشنهاد زمان دار شدن سهمیه ها ارائه شد

ساماندهی سهمیه ها به معنی حذف آنها نیست/ پیشنهاد زمان دار شدن سهمیه ها ارائه شد