مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 21:072022-02-22اقتصادي

10 صادرکننده برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند


طی مراسمی با حضور رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از 10 صادرکننده برتر چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه تجلیل از صادرکنندگان برتر چهارمحال و بختیاری با حضور رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

در این جلسه از رییس شرکت برفاب به عنوان واحد صادراتی نمونه کشور و رؤسای 10 شرکت دیگر از جمله ظریف مصور، سیمان شهرکرد، بابک متال، شیرخشک نوزاد پگاه، شرکت سناد بازرگان سپهر زاگرس، خوراک دام، طیور و آبزیان فرادانه، همایون گاز، ابتکار هاشمی، آریاگستر بن، آقاجان گستر بن و شرکت بازرگانی علیخانی به عنوان واحدهای صادرات محور برتر استانی تقدیر به عمل آمد.

جبران عقب ماندگی های اقتصادی در گرو سیاست گذاری درست است غلامرضا شافعی در این مراسم گفت: نگرانی ما این است که با انجام مذاکرات برجام اتکای دولت بر اقتصاد نفتی معطوف شود و توسعه صادرات غیرنفتی به حاشیه رانده شود از همین رو انتظار می رود با به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام بخش خصوصی نیز مورد توجه قرار گیرد و تولیدات غیرنفتی حمایت شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ادامه داد: پیوستن ایران به اجلاس شانگهای و ورود به اوراسیا فرصتی برای رونق بخشی به صادرات کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 صادرکننده برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

10 صادرکننده برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند