مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 23:022022-02-22حوادث

کشف 219 سکه تقلبی با طرح دوره الیمایی در بویین و میاندشت


فرمانده انتظامی شهرستان بویین و میاندشت از کشف 219 قطعه سکه تقلبی با طرح سکه های مربوط به دوره الیمایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی مرشد فریدنی، فرمانده انتظامی شهرستان بویین و میاندشت اظهارداشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری فرماندهی انتظامی شهرستان بویین و میاندشت به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 219 قطعه سکه قدیمی کشف شد که در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد همه آن ها تقلبی و با طرح دوره الیمایی ساخته شده اند.

مرشد فریدنی با اشاره به اینکه در بازجویی های به عمل آمده مشخص شد این افراد قصد داشتند سکه های تقلبی را به جای سکه اصلی بفروشند، گفت: این افراد قبل از معامله یک سکه یا قطعه ای از یک سکه را که اصل است به خریدار تحویل و پس از اینکه اصالت آن مشخص شد، سکه های تقلبی به خریدار تحویل می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین و میاندشت با اشاره به اینکه هر گونه خرید و فروش سکه های قدیمی جرم است، بیان کرد: شهروندان فریب اینگونه افراد را که گاهی با ارسال پیامک هایی مانند اینکه من یک چوپانم و در صحرا تعدادی سکه پیداکرده ام و شماره شما را گرفتم که برایم بفروشید یا دیگر پیامک های اینچنینی را نخورند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 219 سکه تقلبی با طرح دوره الیمایی در بویین و میاندشت

کشف 219 سکه تقلبی با طرح دوره الیمایی در بویین و میاندشت