مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 23:022022-02-22سياسي

لزوم تبیین آرمان های انقلاب و دفاع مقدس در مدیریت کشور


استاندار خوزستان بر تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نحوه مدیریت کشور و انتخاب مدیران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان، در نشست شورای هماهنگی و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اظهار کرد: وظیفه سنگینی در زمینه دفاع مقدس و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برعهده مسئولان و مردم است و ضرورت دارد که ارزش های دفاع مقدس به عنوان سرمایه اجتماعی و حماسه ای که به دست مردم خلق و موجب تثبیت نظام اسلامی نو پا در کشور شده، حفظ شوند.

وی با بیان اینکه این حماسه ‍ ها باید به نسل جدید کشور منتقل شوند زیرا آینده مدیریت کشور به عهد نسل جدید خواهد بود، افزود: متولیان فرهنگی و هنری برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در ابعاد مختلف با ایده ها و روش های جدید و نو به این صحنه بیایند.

استاندار خوزستان بیان کرد: حماسه دفاع مقدس باید متناسب با شرایط زمانی و مکانی موجود و با استفاده از روش های نو و متفاوت از روش های سنتی به نسل جدید منتقل شود زیرا با نسلی مواجه هستیم که ایده های جدید دارند و خواهان خلاقیت هستند.

خلیلیان با تاکید بر این که ارزش های دفاع مقدس باید به صحنه عمل نیز وارد شوند، یادآور شد: ارزش های دفاع مقدس، اصول و آرمان های انقلاب اسلامی را باید به یک چارچوب اجرایی برای مدیریت کشور و انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین آرمان های انقلاب و دفاع مقدس در مدیریت کشور

لزوم تبیین آرمان های انقلاب و دفاع مقدس در مدیریت کشور