مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 00:372022-02-22حوادث

محاکمه عامل قتل در بوستان نهج البلاغه


19»/ مرگ مشکوک دختر جوان در استخر خصوصی برج/ نجات دختر شهرستانی با هوشیاری پلیس/ اعتراف سارق سابقه دار به 19 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو/ محاکمه عامل قتل در بوستان نهج البلاغه/ کشف 3 تن تریاک از باند بزرگ مواد مخدر/ ماجرای .

- مراقب باشید با این پیامک حساب تان را خالی نکنندامروزه با توجه به فعال سازی رمز دوم پویا و محدود شدن دسترسی سارقین اینترنتی، مجرمان با استفاده از روش های جدید و تبلیغات دروغین سعی در دسترسی به اطلاعات حساب بانکی کاربران را دارند و تقارن این موضوع با انتقال اقدامات خدماتی بسیاری از سازمان ها و نهاد های دولتی از طریق فضای مجازی به شهروندان منجر به سوءاستفاده و فرصت طلبی برخی از این مجرمین شده است.

در این روش از کلاهبرداری فرد کلاهبردار با جعل آدرس اینترنتی سامانه سهام عدالت پیامکی که در نهایت به یک لینک پرداخت آنلاین منتهی می شود برای شهروندان ارسال می کنند و از آنجایی که برخی از شهروندان از این سامانه ها و نحوه فعالیت آن ها آگاهی ندارند روی لینک کلیک کرده و مورد کلاهبرداری قرار می گیرند.

لینک معرفی شده در این پیامک ها حاوی یک بدافزار است و مجرمین اینترنتی با این شگرد مجرمانه، اطلاعات محرمانه بانکی متقاضیان را به سرقت برده و نسبت به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن ها اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه عامل قتل در بوستان نهج البلاغه

محاکمه عامل قتل در بوستان نهج البلاغه