مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 07:022022-02-23اقتصادي

ثبت نام 177 هزار کرمانشاهی در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن


معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت نام 177 هزار کرمانشاهی در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن خبر داد.

- عبدالرضا غفوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج مرحله انجام شده است و از ابتدای مهر ماه امسال ثبت نام متقاضیان مسکن در طرح جدید نهضت ملی مسکن صورت گرفت.

وی افزود: در 2 طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن 177 هزار نفر تا اسفند ماه ثبت نام کرده و از این تعداد 85 هزار نفر تا به حال واجد شرایط اولیه اعلام شده اند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: 65 هزار و 500 هزار نفر ثبت نامی در طرح اقدام ملی مسکن و 112 نفر متقاضی نهضت ملی مسکن هستند و مقدار تسهیلات داده شده به افراد واجد شرایط در استان کرمانشاه 400 میلیون و شهرستان ها 300 میلیون تومان است.

غفوری گفت: طبق ضوابط و قوانین اکثر ادارات استان کرمانشاه درگیر ساخت مسکن بوده ولی وظیفه اصلی از نظر تأمین زمین، معرفی تسهیلات، ساماندهی متقاضیان و بررسی شرایط بر عهده اداره راه وشهرسازی و شهرداری است.

وی خاطر نشان کرد: آقایان مجرد بالای 23 سال بر اساس شورای عالی مسکن می توانند متقاضی ساخت مسکن در طرح نهضت بوده و ثبت نام کنند مشروط بر آنکه هنگام تحویل مسکن متأهل شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 177 هزار کرمانشاهی در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن

ثبت نام 177 هزار کرمانشاهی در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن