مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 08:022022-02-23سياسي

تسریع در عملیات اجرایی سد عنبران مورد تاکید است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: با تخصیص اعتبار جدید برای تکمیل سد عنبران، تسریع در عملیات اجرایی این سد در جبهه های مختلف کاری مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل صبح امروز پس از بازدید از عملیات اجرایی احداث سد مخزنی عنبران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منابع جدیدی برای تکمیل سد مخزنی عنبران تخصیص یافته و بخشی از طلب پیمانکار پرداخت شده است.

وی با اشاره به ضرورت پرداخت حقوق معوقه پرسنل کارگاه سد عنبران افزود: باتوجه به اهمیت احداث این سد مخزنی در منطقه عنبران رفع مشکلات در راستای روند رو به پیشرفت این سد ضروری بوده و تسریع در عملیات اجرایی سد در جبهه های مختلف کاری مورد تاکید است.

عملیات اجرایی سد در سال 1401 تکمیل می شود عبدالرضا محبت دار، نماینده مجری طرح های توسعه منابع آب مرکز استان اردبیل و سد عنبران نیز در این بازدید بیان کرد:هم اکنون عملیات اجرایی سد مخزنی عنبران با پیشرفت66 درصد در حال انجام است.

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تاکنون بیش از 165هزار مترمکعب خاکریزی در بدنه سد انجام گرفته و 85 درصد دیوار آب بند تکمیل شده است و درصورت تخصیص اعتبار لازم عملیات اجرایی سد در سال 1401 تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در عملیات اجرایی سد عنبران مورد تاکید است

تسریع در عملیات اجرایی سد عنبران مورد تاکید است