مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-23اقتصادي

بخشی از خسارت وارده به دامدار کردکویی جبران می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: به دامدار خسارت دیده کردکویی قول دادیم بخشی از خسارت وارد شده را جبران کنیم.

- انتشار کلیپی از تلفات سنگین دام در یکی از گله های روستای چمن ساور کردکوی که طی دو روز اخیر در فضای مجازی دست به دست می شد قلب هر انسانی را به درد می آورد، موضوع از جایی دردناک تر می شود که یک سر آن به کمبود نهاده های دامی و کوتاهی و سهل انگاری برخی مسئولان در توزیع آن برمی گردد.

به اذعان این دامدار خسارت دیده گرسنگی و نبود علوفه کافی دام های او را به کام مرگ کشانده و دسترنج چندین ساله او را یک شبه به باد داده است، پس از انتشار این کلیپ علی محمد زنگانه ، استاندار گلستان جهت برخورد با عاملان کوتاهی عرضه خوراک دام دستور ویژه صادر کرد.

وی تأکید کرد: هرگونه کوتاهی از سوی هر مقامی در زمینه عدم تخصیص خوراک دام به پرورش دهندگان محلی با توجه به بارش سنگین برفی که در این منطقه طی هفته های اخیر رخ داده است، پذیرفته نیست استاندار گلستان با بیان اینکه یقیناً با مسببین این حادثه برخورد قاطع خواهد شد و اگر کوتاهی مسئولین امر اثبات شود، عزل خواهند شد، تصریح کرد: باید خسارت صورت گرفته برآورد و هرچه سریعتر جبران شود، در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، این گونه کوتاهی ها، نابخشودنی است و دولت بر حمایت از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از خسارت وارده به دامدار کردکویی جبران می شود

بخشی از خسارت وارده به دامدار کردکویی جبران می شود