مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:072022-02-23سياسي

با نگاهی نو محتوای دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم


استاندار خوزستان با بیان این که با نگاهی نو محتوای دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم، گفت: متولیان فرهنگی و هنری برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در ابعاد مختلف با ایده ها و روش های جدید و نو به این صحنه بیایند.

- پنجمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان به ریاست دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان و با حضور مدیران متولی این حوزه در استانداری خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست بر انتقال حماسه دفاع مقدس به نسل جدید با استفاده از روشهای نوین و خلاقانه تاکید کرد و از متولیان این حوزه خواست به صورت جدی در این زمینه ورود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان با تاکید بر این که وظیفه سنگینی در زمینه دفاع مقدس و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برعهده مسئولان و مردم هست توضیح داد: ضرورت دارد ارزش های دفاع مقدس به عنوان سرمایه اجتماعی و حماسه ای که به دست مردم خلق و موجب تثبیت نظام اسلامی نو پا در کشور شده حفظ شوند، این حماسه ‍ ها باید به نسل جدید کشور منتقل شوند زیرا آینده مدیریت کشور به عهد نسل جدید خواهد بود و آنان هستند که باید این کشور را مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نگاهی نو محتوای دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم

با نگاهی نو محتوای دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم