مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-23فناوري

حقی: افزایش مصرف کاربران باعث کاهش سرعت اینترنت شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی ، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، - معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: بررسی وضعیت اپراتور های تلفن همراه در یک سال گذشته نشان می دهد حجم دیتای مصرفی مشتریان (payload) افزایش یافته و در پی افرایش مصرف، سرعت دسترسی (Throughput) کاربران کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی ، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، افزود: اثرگذاری مستقیم افزایش مصرف بر روی سرعت به دلیل کمبود منابع مورد نیاز شبکه است و در واقع علت اصلی شرایط موجود در حوزه کیفیت اینترنت، عدم توسعه شبکه اپراتور ها متناسب با افزایش مصرف کاربران است.

وی تصریح کرد: گزارش وضعیت دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در بخش حجم دیتای مصرفی و سرعت ارایه خدمات در نسل 3 و 4 به منظور شفافیت و اطلاع رسانی به مردم بر روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شده است.

گزارش بررسی وضعیت اینترنت اپراتور های همراه اول و ایرانسل در کشور (طی یکسال گذشته)تجزیه وتحلیل اطلاعات همراه اول:1 -حجم دیتای مصرفی مشتریان (Payload) همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقی: افزایش مصرف کاربران باعث کاهش سرعت اینترنت شده

حقی: افزایش مصرف کاربران باعث کاهش سرعت اینترنت شده