مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-23اقتصادي

امکان ساخت مسکن ملی به صورت «ویلایی» در خراسان شمالی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام بیش از 53 هزار خانواده متقاضی مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: امکان ساخت مسکن ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی فراهم شده است.

- قاسم قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در کل دو طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن در استان بیش از 53 هزار خانوار ثبت نام کردند که از این تعداد 14039 خانوار تایید نهایی شده و 2403 نفر پول خود را واریز کرده اند.

وی اظهار کرد: حدود 26 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که تاکنون 24 هزار و 226 واحد آن به بهره برداری رسیده است.

قاسمی افزود: از بین تعداد واحد های مسکن مهر تکمیل نشده در استان، 1595 واحد در حال تکمیل است که مصوب شد 1352 واحد به نهضت ملی مسکن تبدیل شود تا پیمانکاران بتوانند از تسهیلات این طرح استفاده کرده و آنها را به اتمام برسانند.

وی تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده، 1081 واحد مسکن مهر نیمه تمام امسال به اتمام می رسد تا تحویل متقاضیان شود.

قاسمی همچنین به تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون 306 هکتار زمین برای این طرح در استان تامین شده که با توجه به ابلاغ وزارت راه و شهرسازی مبنی بر احداث 48 هزار واحد در استان، نیاز 4 ساله زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شد و مشکلی بابت تامین زمین وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ساخت مسکن ملی به صورت «ویلایی» در خراسان شمالی

امکان ساخت مسکن ملی به صورت «ویلایی» در خراسان شمالی