مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-23سياسي

نخستین کنفرانس مطالعات پارلمان و حکمرانی برگزار می شود


نخستین کنفرانس مطالعات پارلمان و حکمرانی با شعار «کارآمدی مجلس، کارآمدی حکمرانی» توسط اندیشکده حکمرانی شریف برگزار می شود.

- ، نخستین کنفرانس مطالعات پارلمان و حکمرانی با شعار کارآمدی مجلس، کارآمدی حکمرانی در چهارم و پنجم اسفندماه توسط اندیشکده حکمرانی شریف برگزار می شود.

این دوره از کنفرانس مطالعات دولت و حکمرانی در پنج محور قانون گذاری، بودجه ریزی، شفافیت، کارکردهای نمایندگی و نظام انتخابات برگزار می شود.

نشست تخصصی چالش شفافیت آرا در مجلس شورای اسلامی با تبادل نظر مالک شریعتی، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده هفت دوره از ادوار مجلس شورای اسلامی اشاره از جمله برنامه های این کنفرانس است.

همچنین تاپیپ راینو، استاد دانشگاه تامپره فنلاند و الیور رزنبرگ، دانشیار دانشگاه ساینسز پو فرانسه به صورت ویدئو کنفرانس دو پنل تخصصی این کنفرانس با موضوعات شفافیت آرا در مجلس شورای اسلامی و امکان سنجی تصویب دو مرحله ای بودجه در مجلس را بر عهده دارند.

همچنین فرصت کارآموزی و ادامه همکاری در مرکز مطالعات پارلمان اندیشکده حکمرانی شریف برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است؛ برنامه روز اول شامل نشست های تخصصی تنظیم گری کارکرد نمایندگی مجلس و فرایند قانون گذاری حکیمانه و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس مطالعات پارلمان و حکمرانی برگزار می شود

نخستین کنفرانس مطالعات پارلمان و حکمرانی برگزار می شود