مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-23اقتصادي

الگوی جدید بانک صادرات برای جهش تأمین مالی پتروشیمی ها در 1401


مدیرعامل بانک صادرات حجم تأمین مالی صنعت پتروشیمی توسط این بانک را بیش از 9 هزار میلیارد تومان در سال جاری عنوان و تصریح کرد با رویکرد جدید این میزان به مراتب افزایش بیشتری خواهد داشت.

- به نقل از بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی در نشست تخصصی تأمین مالی طرح های پتروشیمی از طریق نظام بانکی با بیان این مطلب افزود: عزم نظام بانکی به ویژه بانک صادرات ایران برای ایفای نقش حداکثری و مؤثرتر در اقتصاد کشور جزم است و بانک صادرات ایران در سال 1400 بیش از 9 هزار میلیارد تومان در صنعت پتروشیمی تأمین مالی کرده که این رقم در سال 1402 برای پیشبرد اهداف صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و با توجه به رویکرد جدید هلدینگ خلیج فارس به مراتب بیشتر خواهد شد.

وی در این نشست که با حضور و سخنرانی محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور و عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، از عملیاتی شدن طرح پتروصاد به عنوان طرح ویژه بانک صادرات ایران برای تکمیل زنجیره تأمین مالی صنعت پتروشیمی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که در سال آینده اعتبارات و تأمین مالی بیشتری توسط بانک صادرات ایران به این صنعت تخصیص یابد.

صیدی افزود: بانک صادرات ایران با هدف دستیابی به الگویی مناسب برای تأمین مالی سریع تر و مؤثرتر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، طرح پتروصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی جدید بانک صادرات برای جهش تأمین مالی پتروشیمی ها در 1401

الگوی جدید بانک صادرات برای جهش تأمین مالی پتروشیمی ها در 1401