مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-23سياسي

ضرورت تقویت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با توطئه استکبار جهانی


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تقویت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با توطئه استکبار جهانی را امری ضروری برشمرد و گفت: جوامع اسلامی با اتحاد، - ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تقویت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با توطئه استکبار جهانی را امری ضروری برشمرد و گفت: جوامع اسلامی با اتحاد، انسجام، وحدت و بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی موجود در منطقه می توانند با اقدامات ظالمانه استکبار جهانی مقابله کنند.

مالک رحمتی در دیدار با قاسم خان سوری، نائب رییس مجلس ملی پاکستان که در تالار شهید سلیمانی حرم رضوی برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی و هم پیمانانش در تلاش هستند با ایجاد تفرقه میان مسلمانان و اعمال تحریم های ظالمانه، عرصه فعالیت کشورهای اسلامی را در حوزه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تنگ کنند.

در این شرایط، برای مقابله با این توطئه، اتحاد و وحدت کشورهای اسلامی بسیار اهمیت دارد.

رحمتی افزود: با توجه به این شرایط، تولیت آستان قدس رضوی بر اتحاد، انسجام و وحدت جوامع اسلامی به ویژه کشورهای همسایه برای مقابله با فتنه ها و دسیسه های استکبار جهانی تأکید دارند.

جوامع اسلامی با اتحاد، انسجام، وحدت و بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی موجود در منطقه می توانند با اقدامات ظالمانه استک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با توطئه استکبار جهانی

ضرورت تقویت وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با توطئه استکبار جهانی