مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-23سياسي

حواشی منطقه حاشیه ای «نایسر»/ سکونتگاهی ناکارآمد با 80 هزار نفر جمعیت


سنندج به عنوان بزرگترین شهر استان کردستان داری بیشترین جمعیت حاشیه نشین در منطقه و حتی کشور است و آمارها نشان می دهند بیش از 50 درصدی جمعیت این شهر در حاشیه سکونت دارند بطوریکه در نایسر بعنوان یکی از سکونتگاه های غیررسمی، - خبرگزاری فارس استان کردستان؛کردستان، کدام کردستان؛ کردستان فقر و محرومیت یا کردستان طبیعت زیبای اورامانات، کردستان کولبر و قاچاق یا کردستان مهمان نواز درست یا غلط کردستان چهره های متفاوتی دارد، اما در این میان سنندج قصه دیگری دارد که برآن نام در نمی توان گذاشت.

سنندج با داشتن اقلیمی منحصر به فرد تنوع زیستی زیبایی را در خود جا داده است با این حال بخش اعظم از مردم این شهر در حاشیه نشینی به سختی روزگار می گذرانند.

سنندج که می تواند قطبی برای گردشگری ایران باشد بزرگترین حاشیه نشینی کشور را در خود دارد، کردستان برای توسعه نیاز به نگاهی دیگر دارد.

سنندج، شهری در گیرودار مشکلات سنندج نگین غرب کشور؛ شهری که هرچند میراث دار تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی ایران معاصر شناخته می شود اما این میراث داری باعث نشده تا این روزها حال روز خوبی داشته باشد.

شهر در محاصره مشکلات و حاشیه ها ساکنان سنندج در  شهری نفس می کشند که نفس هایش به شماره افتاده است حاشیه نشینی بحرانی که مولود تمرکز زدایی است چند سالی است که گریبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی منطقه حاشیه ای «نایسر»/ سکونتگاهی ناکارآمد با 80 هزار نفر جمعیت

حواشی منطقه حاشیه ای «نایسر»/ سکونتگاهی ناکارآمد با 80 هزار نفر جمعیت