مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:572022-02-23اقتصادي

رشد 14 درصدی ازدواج در شهرستان بندرانزلی


رییس اداره ثبت احوال شهرستان بندرانزلی گفت: طی 9 ماهه ابتدای سال جاری 667 ازدواج در شهرستان بندرانزلی ثبت شده که این آمار در مقایسه با سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

- حجت نصیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی 9 ماهه ابتدای سال جاری 667 ازدواج در شهرستان بندر انزلی ثبت شده که این آمار در مقایسه با سال گذشته که 585 مورد بود 14 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به ثبت 1256 فوت در 11 ماهه امسال تصریح کرد: در همین مدت 773 مورد ولادت در شهرستان بندر انزلی به ثبت رسیده است.

رییس اداره ثبت احوال بندرانزلی، با اشاره به فراوانی نام های انتخاب شده از سوی والدین برای فرزندان گفت: برای دختران دلوین، فاطمه، رستا، هانا و نیلا همچنین برای پسران آی هان، آریا، کارن، آراد و مهرسا پنج اسم پر انتخاب بودند.

نصیری با اشاره به اینکه مهلت قانونی برای اخذ شناسنامه نوزادان حداکثر 15 روز است، تاکید کرد: والدین سعی کنند تا در مهلت تعیین شده برای اخذ شناسنامه اقدام کنند زیرا بعد از طی این مدت طبق قوانین پیش بینی شده هزینه ها بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه مهلت قانونی برای اعلام وفات کمتر از 10 روز است، گفت: جمعیت انزلی بر اساس برآوردهای ثبت احوال بیش از 139 هزار نفر برای سالجاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 14 درصدی ازدواج در شهرستان بندرانزلی

رشد 14 درصدی ازدواج در شهرستان بندرانزلی