مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-23سياسي

استفاده از میراث فرهنگی کرمانشاه در نمادهای نوروزی


شهردار و سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، استفاده از میراث ملموس و ناملموس فرهنگی خاص استان کرمانشاه را در نمادهای شهری در ایام نوروز مورد تاکید قرار دادند.

- جبار گوهری در نشست با شهردار کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس دستور العمل های ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی دستگاه های عضو ستاد هرکدام وظایفی دارند که در این ایام باید به صورت ویژه به آن بپردازند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، با بیان اینکه شهرداری یکی از مهم ترین دستگاه ها برای خدمات دهی به مسافران نوروزی است، در خصوص وظایف شهرداری ها در ستاد خدمات سفر، گفت: در نظر گرفتن فضایی در ورودی و خروجی شهر به عنوان ایستگاه اطلاع رسانی، برپایی نمادهای نوروزی متناسب با آثار ملموس و ناملموس استان، برپایی سفره های هفت سین، زیباسازی و مناسب سازی منظر شهری، نظافت و تعمیر سرویس های بهداشتی و نمازخانه های سطح شهر بخشی از وظایف شهرداری در این ایام است.

وی افزود: همچنین برپایی نوروزگاه های شهری، برپایی جنگ های شادی در سطح شهر، استفاده از توان صدا و سیما برای به تصویر کشیدن این موضوعات، اعلام لیست کشیک نوروزی و در اختیار قرار دادن وسایل حمل و نقل عمومی با نصب نماد ستاد سفر برای تورهای رایگان کرمانشاه گردی در سطح شهر در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از میراث فرهنگی کرمانشاه در نمادهای نوروزی

استفاده از میراث فرهنگی کرمانشاه در نمادهای نوروزی