مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-23اقتصادي

تـوزیع ایساکوکارت عیدانه ویژه تاکسیرانان در پایانه های پایتخت


سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، در راستای توزیع ایساکوکارت عیدانه، ویژه تاکسیرانان پایتخت، تسهیل در اخذ این امکان رفاهی برای متقاضیان را در دستور کار خود قرار داد.

- به گزارش، توزیع ایساکو کارت عیدانه از امروز چهارشنبه 4 اسفندماه تا پایان تقاضای تاکسیرانان تهرانی از ساعت 9 صبح به ترتیب در پایانه های تاکسی ونک، سیدخندان، رسالت و تجریش صورت می پذیرد.

بر این اساس این کارت با همکاری شرکت ایساکو و به منظور ایجاد امکان خرید بسته پیشنهادی کیت کامل کلاچ و لنت ترمز جلوی خودروهای پژو 405، سمند و سمند EF7 (از پر مصرف ترین قطعات این خودروها) به قیمت کارخانه ویژه تاکسیرانان تخصیص یافته است.

این گزارش حاکی است تاکسیرانان متقاضی با پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال می توانند کارت ویژه خرید این بسته را که ارزش آن حداقل 13 میلیون و 400 هزار ریال است با تخفیفی قابل قبول دریافت کنند.

ضمن اینکه کارت مذکور قابلیت شارژ مجدد و استفاده صاحب آن از تخفیفات مناسبتی شرکت ایساکو را نیز داراست.

در پایان گفتنی است افراد علاقمند به بهره مندی از این امکان فراهم آمده می توانند با در دست داشتن کپی کارنامه فعالیتی خود علاوه بر پایانه های ذکر شده به اداره رفاه تاکسیرانان سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی نبش کوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تـوزیع ایساکوکارت عیدانه ویژه تاکسیرانان در پایانه های پایتخت

تـوزیع ایساکوکارت عیدانه ویژه تاکسیرانان در پایانه های پایتخت