مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-23سياسي

زارع پور: برای رسیدگی به مشکلات مردم، فضای مجازی به صورت لحظه ای پایش شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت ملی پست ایران و دستیار وزیر در امور ارتباطات مردمی به همراه معارفه مشاور وزیر در امور راهبردی و بین الملل، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حرف مردم در این حوزه باید شنیده شود، گفت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید به صورت لحظه ای پایش شود تا مسائل و مشکلات مردم سریعا پاسخ داده و حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت ملی پست ایران و دستیار وزیر در امور ارتباطات مردمی به همراه معارفه مشاور وزیر در امور راهبردی و بین الملل، با حضور وزیر ارتباطات و مدیران و معاونین این وزارتخانه برگزار شد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در این مراسم با اشاره به اهمیت کار ارتباط با مردم در دستگاه های دولتی، گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و در دین مبین اسلام نیز بر گره گشایی و حل مشکلات مردم بسیار توصیه شده است و باید در حد توان برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه گره گشایی از کار مردم بسیار مهم است به پایش لحظه ای شبکه های اجتماعی برای شنیده شدن و رفع مشکلات مردم تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: برای رسیدگی به مشکلات مردم، فضای مجازی به صورت لحظه ای پایش شود

زارع پور: برای رسیدگی به مشکلات مردم، فضای مجازی به صورت لحظه ای پایش شود