مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-23سياسي

نیازمند ارتقاء هرچه بیشتر فرهنگ سیاسی کشور هستیم


در حال حاضر برخی مشکلات در حوزه سیاسی و از جمله انتخابات وجود دارد که این را رد نمی کنیم و بخشی از این مسأله مربوط به فرهنگ سیاسی جامعه خودمان است و اصلاح این مسأله به طور حتم نیازمند ارتقاء هرچه بیشتر فرهنگ سیاسی کشور است.

- عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر برخی مشکلات در حوزه سیاسی و از جمله انتخابات وجود دارد که این را رد نمی کنیم و بخشی از این مسأله مربوط به فرهنگ سیاسی جامعه خودمان است و اصلاح این مسأله به طور حتم نیازمند ارتقاء هرچه بیشتر فرهنگ سیاسی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شفیعی فر در برنامه فردای انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی و رسالت دانشجویان که به صورت مجازی و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تهران برگزار شد، گفت: شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی که بر پایه اخلاق، معنویت، عدالت، آزادی، استقلال، عقلانیت و عزت و برادری است تاریخ مصرف ندارد و تمام شدنی نیست و این شعارها با ذات انقلاب گره خورده است و هیچگاه کهنه نمی شوند.

پس از گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم باز هم به خیابان ها آمده و از انقلاب اسلامی حمایت می کنند و این بیانگر آن است که این انقلاب هنوز هم زنده است.

شعارها و آرمان های انقلاب تاریخ مصرف ندارد و تمام شدنی نیست عضو هیئت علمی دانشگاه تهران اظهار کرد: در واقع شعارها و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند ارتقاء هرچه بیشتر فرهنگ سیاسی کشور هستیم

نیازمند ارتقاء هرچه بیشتر فرهنگ سیاسی کشور هستیم