مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-23ورزشي

هدیه مقام معظم رهبری به امیر خسروانی قهرمان پارالمپیک اهدا شد


با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هدیه مقام معظم رهبری به امیر خسروانی قهرمان پارالمپیک بوشهری اهدا شد.

- ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به مقوله ورزش همگان و قهرمانی توجه جدی دارند.

آیت الله صفایی بوشهری به سابقه ورزش در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در استان بوشهر مسائل فراوانی در حوزه ورزشی داریم که یکی از مهمترین نیازها توسعه زیرساخت های ورزشی استان است.

وی با تاکید بر لزوم استقرار تجهیزات ورزشی روز دنیا در استان بوشهر بیان کرد: رشد علمی آموزشی برای ورزشکاران در استان بوشهر ضروری است و باید از ظرفیت های مناسب این بخش استفاده شود.

امام جمعه بوشهر بر لزوم حمایت مالی و توجه به مدیریت اقتصادی در حوزه ورزشی تاکید کرد و افزود: صنایع استان بوشهر باید از ورزش استان حمایت لازم را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: قهرمانان المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو 27 شهریور امسال دیداری با به امیر خسروانی قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 در رشته پرش طول اهدا شد.

مسابقات پرش طول بازی های پارالمپیک توکیو در کلاس T12 با حضور 10 ورزشکار از کشورهای آذربایجان، کوبا، سوئد، ازبکستان، آلمان، بلاروس و ایران برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه مقام معظم رهبری به امیر خسروانی قهرمان پارالمپیک اهدا شد

هدیه مقام معظم رهبری به امیر خسروانی قهرمان پارالمپیک اهدا شد