مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-23اجتماعي

اردوی راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه در شبکه شاد برگزار می شود


رییس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه در شبکه شاد برگزار می شود.

- کرمانشاه- رییس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه در شبکه شاد برگزار می شود.

یونس عزیزی در گفتگو با در کشور امسال اعزام گروه های داوطلب به مناطق عملیاتی در استان خوزستان برنامه ریزی شده که پس از اعلام قطعی و دریافت مجوز نهایی از سمت ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای آینده برنامه های اعزام به صورت جدی تر منسجم تر پیگیری می شود اما فعلاً در حال حاضر باید منتظر تأیید نهایی بود.

رییس سازمان اردویی، گردشگری راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: اردوهای راهیان نور دانشجویی برای دانشگاه های سراسر استان کرمانشاه و اردوهای محلات در پایگاه های بسیج 15 تا 27 اسفند ماه در قالب اردوهای چهار روزه به سمت استان خوزستان برنامه ریزی شده است.

عزیزی با اشاره به وضعیت کرونایی کشور و حساسیت برای دانش آموزان با توجه به پایین بودن سن دانش آموزان و نیازمند بودن به مراقبت های بیشتر نسبت به سایر گروه های سنی، بیان کرد: امسال نیز اردوی دانش آموزی راهیان نور جنوب با کمک سازمان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه در شبکه شاد برگزار می شود

اردوی راهیان نور دانش آموزی کرمانشاه در شبکه شاد برگزار می شود