مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-23بين الملل

درخواست فلسطین برای حمایت جهانی از شیخ جراح و قدس


سفیر دائم فلسطین در سازمان ملل درنامه های مشابه به رییس شورای امنیت، دبیرکل سازمان ملل و رییس مجمع عمومی وضعیت فعلی قدس به محله ویژه شیخ جراح را اسفناک خواند و اعلام کرد که سازمان ملل خصوصا شورای امنیت به وظایف خود در قبال پایان دادن به اقدامات .

- سفیر دائم فلسطین در سازمان ملل درنامه های مشابه به رییس شورای امنیت، دبیرکل سازمان ملل و رییس مجمع عمومی وضعیت فعلی قدس به محله ویژه شیخ جراح را "اسفناک" خواند و اعلام کرد که سازمان ملل خصوصا شورای امنیت به وظایف خود در قبال پایان دادن به اقدامات آپارتاید رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان و مسیحیان پایبند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، ریاض منصور، سفیر دائم فلسطین در سازمان ملل سه شنبه پیام هایی مشابه و جداگانه با عنوان فرصت فلسطین برای حمایت از شیخ جراح و اماکن مقدس را به دبیرکل سازمان ملل، رییس دوره ای شورای امنیت و ریاست مجمع عمومی ارسال کرد.

منصور در نامه های خود مقامات سازمان ملل را در جریان تجاوزات مستمر اسراییل علیه مردم بی دفاع فلسطین به ویژه در قدس شرقی اشغالی و هدف قرار دادن مستمر اماکن مذهبی مسیحیان قرار داد.

وی بر لزوم بسیج سازوکارهای دیپلماتیک، سیاسی و حقوقی موجود برای جلوگیری از وخامت بیشتر وضعیت اسفناک و ترسیم افق صلح عادلانه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فلسطین برای حمایت جهانی از شیخ جراح و قدس

درخواست فلسطین برای حمایت جهانی از شیخ جراح و قدس