مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-23اجتماعي

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی


معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور با هشدار درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی، از افزایش جرایم در اینستاگرام و ایجاد پیج ها و کانال های فروشگاهی خبر داد .

- معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور با هشدار درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی، از افزایش جرایم در اینستاگرام و ایجاد پیج ها و کانال های فروشگاهی خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رامین پاشایی در این باره، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش خریدهای نوروزی نظر به رعایت توصیه های بهداشتی مسئولان مربوط مبنی بر کاهش تردد های غیر ضروری در سطح معابر شهری و استقبال عمومی هموطنان برای تهیه و تدارک مایحتاج مورد نیاز یکی از بسترهای جذاب و پر مخاطب ثبت سفارش ، صفحات فروشگاهی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است .

وی افزود: متاسفانه به علت ساماندهی مشاغل متعدد فعال در پلتفرم شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یا سایر کانال های پیام رسان غیر بومی بستر مناسبی را برای وقوع کلاهبرداری مالی از هموطنان شده و همه روز پرونده ها و شکواییه های قضایی متعددی به مراجع قضایی و انتظامی کشور به خصوص پلیس فتا تحمیل می گردد .

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به سبک و نوع وقوع جرایم در این پیج ها و کانال های فروشگاهی بیان کرد: شایعترین نوع کلاهبردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی