مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-23پزشكي

کاهش آمار بیماران کرونایی در گلستان/ فریب پایین آمدن آمار را نخوریم


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به کاهش جزیی تعداد بیماران بستری کرونایی در استان، گفت: نباید فریب این آمار شکننده را خورد.

- ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به کاهش جزیی تعداد بیماران بستری کرونایی در استان، گفت: نباید فریب این آمار شکننده را خورد.

سعید گل فیروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تلاشهای همه دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان و همکاران سایر دستگاههای فرهنگی و متولی در این حوزه در هفته های اخیر افزایش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی است، اظهار کرد: به لطف خدا و همکاری مردم عزیز شاهد هستیم که مردم در اماکن عمومی و فضاهای مختلف به مرور پروتکل های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت می کنند.

وی با بیان اینکه باید در تزریق دوز سوم واکسن کرونا نیز جدی تر و با سرعت بیشتری حرکت کنیم، افزود: تاکید استاندار گلستان در تمامی جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا نیز بر شتاب بخشیدن به روند تزریق دوز سوم واکسن کرونا بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه آمار بیماران بستری کرونایی در سطح استان گلستان امروز نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستانهای استان گلستان 483 نفر است که نسبت به روز قبل 34 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار بیماران کرونایی در گلستان/ فریب پایین آمدن آمار را نخوریم

کاهش آمار بیماران کرونایی در گلستان/ فریب پایین آمدن آمار را نخوریم