مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-23ورزشي

هدیه مقام معظم رهبری به قهرمان بوشهری پارالمپیک توکیو اهدا شد


با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، هدیه مقام معظم رهبری به قهرمان پارالمپیک بوشهری اهدا شد.

- هدیه مقام معظم رهبری به قهرمان بوشهری پارالمپیک اهدا شد ایسنا/بوشهر با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، هدیه مقام معظم رهبری به قهرمان پارالمپیک بوشهری اهدا شد.

صبح امروز چهارشنبه با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و احمد بهروزیان فر مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، هدیه مقام معظم رهبری به امیر خسروانی قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 در رشته پرش طول اهدا شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این آیین اظهار کرد: انتظار می رود در بخش های زیرساختی و حمایتی، پشتیبانی لازم از ورزشکاران بوشهری صورت گیرد تا همانند امیر خسروانی شاهد افتخار آفرینی آنان در میدان های مختلف باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: ورزشکاران استان بوشهر استعدادهای فراوانی دارند که باید با حمایت مالی مناسب رشد فزاینده آن ها بخوبی محقق شود.

وی ادامه داد: اکنون ورزش استان بوشهر در صحنه های مهم ملی و بین المللی درخشش دارد، اما با این وجود صنایع فعال در این استان از ورزش آن حمایت لازم را ندارند که این روند ورزش استان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه مقام معظم رهبری به قهرمان بوشهری پارالمپیک توکیو اهدا شد

هدیه مقام معظم رهبری به قهرمان بوشهری پارالمپیک توکیو اهدا شد