مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-23سياسي

162 شهید گمنام در 57 یادمان استان سمنان خاک سپاری شدند


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه 162 شهید گمنام در 57 یادمان استان خاک سپاری شده اند، گفت: تکمیل و ساخت 17 یادمان شهدای گمنام نیازمند مساعدت است.

- ، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره های فرهنگی و ادبی دفاع مقدس که با حضور هنرمندان و نویسندگان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان، با بیان اینکه استان سمنان میزبان 162 شهید گمنام دفاع مقدس است که در 57 یادمان خاکسپاری شده اند، ابراز کرد: 17 یادمان نیاز به مساعدت و همکاری دارد تا شاهد اتمام و تکمیل آنها باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان سمنان با جدیت تعهدات خود را برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اجرا کنند، افزود: بازتعریف و بازتولید مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان از ضروریت های امروز ما است و مرکز فرهنگی دفاع مقدس از جمله مکان هایی است که می تواند در زمینه توسعه فرهنگ شهادت و دفاع مقدس به ما کمک شایانی کند.

استفاده از ظرفیت هنر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به جشنواره فرهنگی و ادبی و با بیان اینکه هنر ساده ترین و تأثیرگذارترین راه برای ترویج فرهنگ دینی و دفاع مقدس برای نسل های جدید است، بیان کرد: با استفاده از ظرفیت هایی مانند شعر، موسیقی، تصویر سازی و نمایش بهتر می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

162 شهید گمنام در 57 یادمان استان سمنان خاک سپاری شدند

162 شهید گمنام در 57 یادمان استان سمنان خاک سپاری شدند