مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-23ورزشي

هدیه رهبر معظم انقلاب به قهرمان بوشهری پارالمپیک اهدا شد


هدیه رهبر معظم انقلاب به امیر خسروانی قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 در رشته پرش طول روز چهارشنبه در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر به این ورزشکار اهدا شد.

- ایسنا/بوشهر با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، هدیه مقام معظم رهبری به قهرمان پارالمپیک بوشهری اهدا شد.

صبح امروز چهارشنبه با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و احمد بهروزیان فر مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، هدیه مقام معظم رهبری به امیر خسروانی قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 در رشته پرش طول اهدا شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این آیین اظهار کرد: انتظار می رود در بخش های زیرساختی و حمایتی، پشتیبانی لازم از ورزشکاران بوشهری صورت گیرد تا همانند امیر خسروانی شاهد افتخار آفرینی آنان در میدان های مختلف باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: ورزشکاران استان بوشهر استعدادهای فراوانی دارند که باید با حمایت مالی مناسب رشد فزاینده آن ها بخوبی محقق شود.

وی ادامه داد: اکنون ورزش استان بوشهر در صحنه های مهم ملی و بین المللی درخشش دارد، اما با این وجود صنایع فعال در این استان از ورزش آن حمایت لازم را ندارند که این روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه رهبر معظم انقلاب به قهرمان بوشهری پارالمپیک اهدا شد

هدیه رهبر معظم انقلاب به قهرمان بوشهری پارالمپیک اهدا شد