مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-23سياسي

اتمام پروژه های نیمه تمام ارومیه در اولویتهای فرمانداری است


رویکرد مدیریت جدید در فرمانداری توجه به اتمام پروژه های نیمه تمام ارومیه است.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست فرمانداری ارومیه گفت: رویکرد مدیریت جدید در فرمانداری توجه به اتمام پروژه های نیمه تمام ارومیه است.

غلامحسین عماری امروز 4 اسفند در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ارومیه که در سالن جلسات اداره برق برگزار شد، افزود: رویکرد مدیریت جدید توجه به تکمیل و اتمام پروژهای عمرانی نیمه تمام ارومیه و افزایش رضایت مندی مردم است.

وی تصریح کرد: مردم در شرایط فعلی نیازمند خدمت و همراهی هستند و فرمانداری و مدیریت جدید تمام تلاش خود را در جهت پاسخگویی به نیازهای مردم بکار خواهد گرفت.

عماری خاطر نشان کرد: برای خدمت مضاعف به مردم نیازمند تعامل و همکاری و وحدت بین تمامی دستگاه ها هستیم بنابراین فرمانداری برای خدمت به مردم از همکاری و همفکری تمام دستگاها استفاده خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری ارومیه اظهار کرد: بهره مندی از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها،برقراری عدالت اجتماعی مدنظر رهبری، توسعه توازن و امنیت، بهره مندی از ظرفیت مرزها و ارائه خدمات مادی و معنوی به مردم مسیر فرمانداری خواهد بود.

وی یاد آور شد: در مسیرخدمت به مردم و تحقق اهداف به نیروهای جدید و انقلابی نیازمند هستیم و بهره مندی از نیروهای انقلابی اولویت مدیریت جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام ارومیه در اولویتهای فرمانداری است

اتمام پروژه های نیمه تمام ارومیه در اولویتهای فرمانداری است