مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-23دانش

حذف پذیرش بدون کنکور دانشجو در برخی رشته های دانشگاه تربیت مدرس


مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس، نتیجه آخرین تغییرات در رشته /گرایش پذیرش دانشجویان استعداد درخشان دوره های کارشناسی ارشد سال 1401 این دانشگاه را اعلام کرد.

- مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس، نتیجه آخرین تغییرات در رشته /گرایش پذیرش دانشجویان استعداد درخشان دوره های کارشناسی ارشد سال 1401 این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس و با توجه به آخرین تغییرات به وجود آمده در عناوین رشته/ گرایش های دارای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1402-1401 این دانشگاه، رشته/ گرایش های زیر از فهرست رشته های دارای پذیرش این دانشگاه در سال 1401 حذف شده یا صرفا در یک گرایش خاص پذیرش دانشجو دارند.

این رشته ها شامل آگروتکنولوژی، برنامه ریزی منطقه ای، بیوانفورماتیک ، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی، سنجش از دور و سیستم اطالعات جغرافیایی، علوم زمین، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی باغبانی ، علوم و مهندسی محیط زیست، فیزیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازرگانی ، مدیریت تکنولوژی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، هندسی شیمی، مهندسی معدن، مهندسی مکانیک بیوسیستم، مهندسی مکانیک بیوسیستم و زیست فناوری دریا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف پذیرش بدون کنکور دانشجو در برخی رشته های دانشگاه تربیت مدرس

حذف پذیرش بدون کنکور دانشجو در برخی رشته های دانشگاه تربیت مدرس