مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-23دانش

برپایی بیست وهفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر باحمایت همراه اول


بیست وهفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر انجمن با حمایت همراه اول و مشارکت مدیران و کارشناسان خبره اپراتور اول تلفن همراه کشور برگزار می شود.

- به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در تاریخ 4 و 5 اسفند ماه 1400 در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می شود.

این کنفرانس در هشت محور علمی در حوزه های تحقیقاتی مختلف علوم کامپیوتری سازماندهی شده است.

این کنفرانس همواره با گرد هم آوری پژوهشگران، دانشجویان و مهندسان از دانشگاه ها و مراکز علمی و صنعتی، فرصت تبادل یافته ها و دستاوردهای علمی جدید در حوزه های مختلف علوم کامپیوتری را ایجاد می کند.

کارگاه های خودکارسازی و همگام سازی سرویس ها و توابع شبکه با نگاهی به معماری ETSI NFV و استفاده از محاسبات لبه با دسترسی چندگانه در 5G/IoT نیز توسط کارشناسان خبره همراه اول به ترتیب در جمعه 6 اسفندماه ساعت 14 الی 16 و ساعت 9 الی 11 برگزار می شود.

لازم به ذکر است، وحید شاه منصوری رییس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در روز چهارشنبه 4 اسفندماه، ساعت 11:30 الی 12:30 سخنرانی با موضوع تحول هوش مصنوعی در اپراتورهای مخابراتی دارد و نشست نقش تحلیل داده در اپراتورهای نسل جدید نیز با حضور مدیران همراه او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بیست وهفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر باحمایت همراه اول

برپایی بیست وهفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر باحمایت همراه اول