مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:322022-02-23ورزشي

برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی آماده می شویم


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و از هم اکنون خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی 2022 آماده می کنیم.

- محمد وکیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تاکنون پنج مرحله اردوی آمادگی خود را پشت سر گذاشته و هم اکنون در حال برگزاری ششمین مرحله این اردو با حضور 18 بازیکن در خانه والیبال فدراسیون هستیم.

وی تمرینات حال حاضر تیم ملی نوجوانان را خوب ارزیابی کرد و افزود: تمرینات توپی و بدنسازی بازیکنان در شیفت صبح انجام می شود و فعلا بعدازظهرها سعی داریم بازیکنان نوجوان با حضور در سالن مسابقات، دیدارهای مرحله پلی آف لیگ برتر تیم های بزرگسالان را از نزدیک تماشا کرده و به عنوان یک کلاس آموزشی خوب از تجربیات و نکات کلیدی این دیدارها درس های عملی و جدیدی بیاموزند.

وکیلی با اشاره به اینکه بسیار علاقه مند بودم همچون دوره های گذشته تعداد نفرات بیشتری از شهر ارومیه در ترکیب تیم ملی نوجوانان حضور داشته باشند گفت: نفرات انتخابی تیم ملی نوجوانان از 1000 نفر به 204 نفر و سپس 35  نفر تقلیل یافت و اکنون که ششمین مرحله اردو را آغاز کرده ایم با دعوت از 18 نفر در حال تمرین هستیم و تنها یک بازیکن ارومیه ای در اردو حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی آماده می شویم

برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی آماده می شویم