مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-23ورزشي

ورود مکمل ها و داروهای غیرمجاز به برخی باشگاه های کشتی


متاسفانه مشاهده شده در بعضی از باشگاه ها مربیان به فروش مکمل ها و داروهای غیرمجاز روی آورده اند.

- ایسنا/البرز رییس هیات کشتی استان البرز گفت: متاسفانه مشاهده شده در بعضی از باشگاه ها مربیان به فروش مکمل ها و داروهای غیرمجاز روی آورده اند.

حمید یاری در گفت و گو با ایسنا گفت: کشتی از دیرباز به یک ورزش پهلوانی و باستانی در کشور ما شناخته شده است، منش کشتی گیرانی همچون آقا تختی و دیگر پهلوانان زبان زد خاص و عام بوده است، اما امروز شاهد این هستیم عده ای با سو استفاده از نام کشتی جایگاه این ورزش باستانی را به خطر انداخته اند .

حمید یاری گفت: متاسفانه طبق گزارش های داده شده تعداد معدودی از مربیان که با نام مربی در باشگاه ها مشغول فعالیت هستند این ورزش را به عنوان منبع درآمد اصلی خود انتخاب کرده و خانواده ها نیز با اعتماد به نام کشتی برای پیشرفت فرزندان خود اقدام به پرداخت شهریه پیشنهادی از سوی مربیان کرده اند.

وی افزود : طبق اساسنامه فدراسیون کشتی هیچ مربی حق دریافت شهریه در روی تشک کشتی از ورزشکار را ندارد و باید شخصی به عنوان مسئول ثبت نام در باشگاه وظیفه جمع آوری شهریه از ورزشکاران را داشته باشد .

رییس هیات کشتی استان اظهار کرد: در مواردی شاهد تجویز مکمل ها و داروهای غیر مجاز از سوی مربیان به ورزشکاران هستیم که در صورت مشاهده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مکمل ها و داروهای غیرمجاز به برخی باشگاه های کشتی

ورود مکمل ها و داروهای غیرمجاز به برخی باشگاه های کشتی