مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-23بين الملل

انتقاد آمریکا و فرانسه از مزدوران روسی در جمهوری آفریقای مرکزی


آمریکا و فرانسه حضور مزدوران روسی را در جمهوری آفریقای مرکزی مورد انتقاد قرار داده و آنها را به اعدام غیرنظامیان، حمله به صلحبان های سازمان ملل و هدف قرار دادن جوامع مسلمان در این کشور در جریان عملیات نظامی خود متهم کرده اند.

- انتقاد آمریکا و فرانسه از "مزدوران روسی" در جمهوری آفریقای مرکزی آمریکا و فرانسه حضور "مزدوران روسی" را در جمهوری آفریقای مرکزی مورد انتقاد قرار داده و آنها را به اعدام غیرنظامیان، حمله به صلحبان های سازمان ملل و هدف قرار دادن جوامع مسلمان در این کشور در جریان عملیات نظامی خود متهم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، روسیه هرگز به حضور مزدوران یا اعضای گروه امنیتی واگنر اشاره ای نکرده اما گفته که متخصصان روسی به صورت موفقیت آمیزی در جمهوری آفریقای مرکزی و به درخواست دولت این کشور به آموزش ارتش می پردازند.

این اظهارنظر در نشست شورای امنیت سازمان ملل و زمانی مطرح شد که مانکوئر اندیایه ، نماینده ویژه سازمان ملل اعلام کرد که مردم جمهوری آفریقای مرکزی هنوز منتظر منافع صلح هستند.

وی همچنین هرگز به مساله حضور گروه امنیتی واگنر در این کشور آفریقایی اشاره نکرد اما از مقام های دولت جمهوری آفریقای مرکزی خواست تا اقدامات محسوس و سریعی را برای جلوگیری از نقض های صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آمریکا و فرانسه از مزدوران روسی در جمهوری آفریقای مرکزی

انتقاد آمریکا و فرانسه از مزدوران روسی در جمهوری آفریقای مرکزی