مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-23دانش

سامانه نظام ایده ها و نیازها اردیبهشت 1401 رونمایی می شود


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم از رونمایی سامانه نظام ایده ها و نیازها در اردیبهشت سال 1401 به صورت رسمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، جلسه شورای نظام ایده ها و نیازها، در راستای بررسی پیشرفت روند اجرایی شدن این سامانه و همچنین بازنگری اساسنامه موسسه استنادی علوم با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آغاز نشست جلسه شورای نظام ایده ها و نیازها از طراحی لوگوی اختصاصی سامانه نان تقدیر و تشکر کرد و در خصوص شیوه نامه ارائه ایده ها و طرح ها، داوری و تایید ایده ها از طریق سامانه نکاتی را اعلام کرد.

در این جلسه مقرر شد درباره نحوه سرمایه گذاری و حمایت های مالی توسط بخش خصوصی و دولتی از پژوهش های ثبت شده در سامانه رویه روشنی در نظر گرفته شود.

وزیر علوم تأکید کرد: مراحل تأیید ایده ها و راهکارهایی که در سامانه توسط محققان و نخبگان ارائه می شود به گروه های علمی دانشگاه ها واگذار شود و تایید مراکز دانشگاهی به منزله تایید وزارت علوم در نظر گرفته شود.

زلفی گل با تأکید بر تسریع در آماده سازی شیوه نامه بررسی نظام نیازها و ایده ها در سامانه نان، گفت: از ظرفیت اساتید دانشگاه برای نوشتن شیوه نامه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه نظام ایده ها و نیازها اردیبهشت 1401 رونمایی می شود

سامانه نظام ایده ها و نیازها اردیبهشت 1401 رونمایی می شود